آزمایشگاه خوب در مشهد


آزمایشگاه ایران از سال ۱۳۵۹ افتخار خدمت رسانی به هموطنان را داشت و بعنوان مرکزی خوب ، معتبر و قدیمی در تلاش ارائه بهترین ها در مشهد شناخته می شود. هم اکنون نیز مفتخریم تا با خدمات با کیفیت در خدمت هموطنانمان هستیم.

هدف ما بعنوان یک آزمایشگاه قدیمی و معتبر در مشهد ارائه بهترین خدمات سریع آزمایشگاهی به بیماران عزیز است. به همین سبب بخش های متعددی در آزمایشگاه به منظور تسریع خدمات ایجاد نموده ایم. یکی از این موارد جوابدهی آنلاین آزمایشگاه است.

آرزوی ما برای تمام هموطنانمان سلامتی و شادابیست. به همین دلیل در کنار انجام آزمایشات چکاپ آموزش سلامت ماندن را نیز دنبال می کنیم. برای اطلاعات بیشتر بخش وبلاگ و آزمایش های پزشکی را دنبال نمایید.

نتایج خوب آزمایشگاه ایران در تعیین جنسیت پیش از بارداری

یکی از مهمترین بخش های آزمایشگاه ما IUI است. هدف اصلی این بخش را بارداری و درمان نازایی با روش مدرن IUI  تعریف نموده ایم. تجهیزات پیشرفته به ما امکان بررسی اسپرم ها را می دهد. سپی آنها را به رحم تزریق می کنیم. آزمایشگاه خوب در مشهد از این روش بعنوان درمان برای برخی از علل نازایی استفاده می کنیم.

با اینحال کاربرد های آی یو آی فراتر از اینهاست. این متد علمی و با نظر لطف خداوند امکان انتخاب جنسیت پیش از بارداری را نیز فراهم می نماید. اگر در آرزوی داشتن جنسیت خاصی از فرزند هستید، ما در کنار شما هستیم. تاکنون به لطف خدا موفق بوده ایم تا انتخاب جنسیت پیش از بارداری را با دقت بیش از ۹۰ درصدی به انجام برسانیم.

نمونه گیری در منزل در مشهد

یکی دیگر از خدمات آزمایشگاه که با استقبال مردم خوب مشهد مواجه شده است، انجام خدمات آزمایشگاهی در محل است. این بخش را با هدف ایجاد آرامش بیشتر و تسهیل تشخیص و درمان بیماری ها پایه گذاری نموده ایم. این خدمات در دوران دردناک کرونا با رعایت نکات بهداشتی و پروتکل ها بیماران را از نیاز به آزمایشگاه بی نیاز می نمود. هم اکنون نیز مفتخریم تا این نمونه گیری ها را بصورت رایگان با سرعت بالا به انجام می رسانیم.

غربالگری جنین و آزمایشات بارداری

پدر و مادر شدن برای همه شیرین است. در نهایت همین حس است که انسان را در پیچ و تاب هزاره های سختگیر تاریخ زنده نگهداشته است. داشتن فرزند سالم و صالح همیشه دعای خیر مورد علاقه است. ما نیز در آزمایشگاه ایران مشهد مفتخریم تا به امید داشتن ایرانی خوب و زیبا و برای حفظ سلامت نسل های آینده آزمایشات غربالگری سه ماهه اول و دوم جنین و دوران بارداری را با پیشرفته ترین تجهیزات به انجام برسانیم. این آزمایشات غربالگری قبل از بارداری، سه ماهه اول و سه ماهه دوم را شامل می شوند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *