لینک های عالی در مورد تیزر تبلیغاتی در مشهد


تیزر تبلیغاتی در مشهد

ساخت آگهی ویدئویی و فیلم و تیزر تبلیغاتی در مشهد

ساخت آگهی ویدئویی و فیلم انیمیشن و کلیپ تبلیغاتی باید بطور حتم در برنامه های کسب و کار ها باشد. این فعالیت ها نه تنها مربوط به بخش بازاریابی و افزایش فروش می شوند، شهرت برند را نیز بطور چشمگیری افزایش می دهند. این نوع آگهی ها بیشتر مورد استقبال مخاطب هستند. تیزر تبلیغاتی یک ابزار عالی برای تبلیغات می‌باشد

صرف نظر از جامعه هدف شما، اکثر مردم ترجیح می دهند در مورد شما یک فیلم ببینند. مخاطب شما فیلم را به خواندن متن درمورد شما ترجیح می دهد.هم اکنون تبلیغات دیجیتالی بسیار مورد استقبال است. پیشنهاد می شود تا شما نیز کسب و کار خود را از طریق ویدئو های جذاب در این فضا معرفی نمایید.

گروه تبلیغاتی نارونی آماده ارائه خدمات آگهی ویدیوئی و فیلم تبلیغاتی در مشهد می‌باشد.

تیزر تبلیغاتی در مشهد چقدر مفید خواهد بود؟

علاقمندی مدیران بازرگانی به تیزر تبلیغاتی در مشهد و سایر کلانشهر ها بطور روزافزون در حال افزایش است. آنها از ویدئوها در ایمیل ها، تلوزیون های شهری، تبلیغات تلوزیونی و … استفاده می کنند. این تیزرها به آنها کمک می کند تا برندشان ررا به مشتریان بلقوه بشناسانند و یا مشتریان سابق را بهتر حفظ کنند.

بسیاری از شرکت ها ماهانه ۱۸ ویدئو منتشر می کنند. این بررسی اهمیت ویدیو و کلیپ‌ها را در تبلیغات نشان می دهد. بنابراین اگر ساخت کلیپ تبلیغاتی را در استراتژی تبلیغاتی خود نگنجانید، باید ریسک عقب ماندن از مشتری را بجان بخرید.

براساس تحقیقات موسسه Wyzowl 63 درصد شرکت ها بطور جدی به تولید تیزر می پردازند که ۸۲ درصد آنها معتقدند که این کار ROI بالایی دارد.

آیا صرف هزینه برای تیزر تبلیغاتی توجیه پذیر است؟

بدون شک تیزر تبلیغاتی یکی از جدیدترین ابزارهای تبلیغاتی شما خواهد بود. اما سوال اینجاست که آیا صرف هزینه برای اینکار ارزش خواهد داشت؟

پاسخ بسیار ساده است: بله ارزشش را دارد. نه فقط به این دلیل که از رقبایمان عقب نیفتیم، به این دلیل که ویدیوها هم اکنون تنها در تلوزیون و نمایشگر مترو محدود نمی شود زیرا به یک ابزار مهم در تبلیغات دیجیتال نیز تبدیل شده است.

سودآوری کلیپ تبلیغاتی

اینجا به دلایلی اشاره می کنیم که چرا و چگونه می توانیم از یک تیزر تبلیغاتی خوب در مشهد سود بهینه داشته باشیم:

  1. تیزر فروش و تراکنش ها را افزایش می دهد. یک تیزر خلاقانه می تواند تا ۸۰ درصد مراجعه و کنجکاوی نسبت به شما را افزایش دهد. کلیپ تبلیغاتی همچنین می تواند مستقیما منجر به فروش شود. درصد کسانی که پس از مشاهده یک تیزر که به معرفی محصول می پردازد، آنرا خریداری نموده اند حتی تا ۷۴ درصد نیز می رسد.
    اگر بیشتر دقت کنیم می بینیم که این ۷۴ درصد آنقدر هم عجیب نیست. بیشترین حجم اطلاعات از طریق تصاویر به مغز ما میرسند. بنابراین اگر یک عکس می تواند مغز را بسیار درگیر کند یک تیزر بعنوان تصاویر متحرک، یک ایده و یک خاطره برای مغز اطلاعات بسیار مهمی تلقی می شود.
  2. نرخ بازگشت سرمایه بسیار زیاد است. برای اینکه بیشتر هیجان زده شوید، ۸۳ درصد از کسانیکه از ویدئوها استفاده می کنند، از نرخ بازگشت سرمایه این نوع از تبلیغات راضی هستند. با اینکه هم اکنون ساخت ویدئو به سادگی ساخت بروشور یا تصویر نیست، تقاضای بالا سرعت رشد این صنعت را بسیار زیاد کرده است. هم اکنون شما می توانید با تلفن همراه خود تیزر هایی بسازید که سابقا زمان بسیار بالا و مهارت کار با نرم افزار های پیچیده را می طلبیدند.
    نکته مثبت دیگر اینست که نیازی نیست تا یم فیلم بی نقص آماده کنید. محتوا بسیار مهمتر است. تحقیقات نشان داده اند که بسیاری از اشخاص ویدئو هایی که مفاهیم گنگ داشته و یا محصول را به خوبی توضیح نداده اند بر نمیتابند. درحالیکه کیفیت پایین و طراحی ضعیف تاثیر چندانی نداشته اند.
  3. تیزر اطمینان ایجاد می کند. تیزر تبلیغاتی خوب در مشهد می تواند آغاز مکالمه، ارتباط و فروش باشد. اما ایجاد اعتماد یک هدف جداست. اساس جذب مشتری از طریق محتوا به ایجاد اعتماد و رابطه طولانی مدت استوار است. فروش را متوقف کرده و اجازه دهید افراد برای سرگرمی و کسب اطلاعات به شما مراجعه کند.
    یک ویدیو خوب می تواند ما را سرگرم کرده و احساساتمان را تحریک کند.
  4. کاربران با تلفن همراه تیزر شما را پخش خواهند کرد. کلیپ تبلیغاتی شما بوسیله موبایل ها دست به دست خواهد چرخید. بر اساس آمار یوتوب تعداد بینندگان از طریق موبایل سالانه ۱۰۰ درصد بیشتر می شود. همچنین گوگل معتقد است تاثیر تیزر در موبایل دوبرابر تلوزیون و ۱.۴ برابر رایانه بوده و باعث می شود تا مخاطب با برند ارتباط عمیقتری پیدا کند.
    افزایش اقبال نسبت به موبایل موجب شده تا برند ها بیش از قبل به تجربیات شخصی افراد حساس شودن. به همین دلیل درتلاشند تا تیزرهایی بسازند تا افراد از دیدن آنها لذت برده و آنرا برای سایرین نیز ارسال نمایند.
  5. تیزر تبلیغاتی خوب می تواند همه چیز را توضیح دهد. آیا درحال ارائه محصول یا خدمتی نوین هستید؟ با یک کلیپ یا ویدیو نحوه عملکرد و سود رساندن آنرا مشخص نمایید. آیا توضیح عملکرد خدمت یا کالای شما دشوار است؟ از انیمیشن استفاده نمایید.
    پویانمایی ها قادرند تا هرآنچه در ذهن و تخیل شماست به نمایش درآورند. بعلاوه فیلم کسی که چیزی را توضیح می دهد هیچگاه به اندازه انیمیشن سرگرم کننده یست زیرا انیمیشن ترکیبی است از سرگرمی، نوستالوژی و سادگی!
  6. ویدئو ها حتی تنبل ترین مشتریان را نیز درگیر می کنند. ویدئو نه تنها بهترین وسیله آموزشیست بلکه ساده ترین راه یادگیری نیز بشمار می رود. انسان مدر بسیار درگیر تر از آن است تا فرصت کافی برای خواندن توضیحات طولانی را داشته باشد. مشتریان امروز می خواهند تا محصول را درحال خلق نتیجه ببینند.
    یک تیزر تبلیغاتی می تواند محدوده ی بزرگی از مشتریان را تحت تاثیر قرار دهد. باید دقت کنید که در کنار تلاشش برای تصاحب چشم بینندگان، گوش های آنها را نیز اشغال نمایید.

با نارونی تاثیر گذار باشید

در مجموع، ساخت تیزر تبلیغاتی بطور روزانه در حال فراگیرتر شدن و موثر شدن است. پیشرفت تکنولوژی کمک می کند تا فیلم ها به سرعت در جهان دیده شوند. ساخت ویدیو و کلیپ های تبلیغاتی برای کسب و کار نیازمند دقت، تجربه و خلاقیت است. ترکیب این عناصر منجر به خلق اثری می شود تا با هزینه ای مناسب یک معجزه حقیقی بیافریند.

یک تیزر تبلیغاتی خوب می تواند در کنار پخش در متروها، تلوزیون های شهری و مراکز عمومی در اینترنت نیز گسترش یافته و در چند روز مرز های کره زمین را بپیماید.

ما در  گروه تبلیغاتی نارونی با بیش از ۲۰ سال سابقه و ساخت ده ها تیزر تبلیغاتی موفق در مشهد آماده همراهی شما در ساخت اثری ماندگار و تاثیرگذار با هدف خلق رابطه طولانی مدت برند شما با مشتریانتان هستیم.

تخصص ما در جلب توجه مشتری به کسب و کار شماست. قطعا بسیاری از اشخاص خودشان شما را پیدا خواهند کرد با اینحال آنچه برند های بزرگ می دانند که راه موفقیت در زمان های پر رقابتی است که باید بدون فوت وقت پیامشان را به مخاطب برسانند که این همان “جلب توجه” مد نظر ماست و کلیپ تبلیغاتی بهترین راه برای انجام آن است.

ذهن‌ها را متوجه خود کنید

تیزر یک ابزار بی نظیر برای جلب، درگیر کردن و برانگیختن ذهن و فکر مخاطب بشمار می رود.

ما همچنین از طریق کلیپ تبلیغاتی پیام های شما را به مخاطب می رسانیم. ارزش اصلی هر محصول زمانی مشخص می شود که مشتری بلقوه آنرا درک نماید. اگر این پروسه موفقیت آمیز نباشد پزوژه محکوم به شکست است. به همین علت توضیح محصول نقش بسیار مهمی در مراحل فروش دارد.

ما در طی تجربیاتمان دریافته ایم که کلیپ تبلیغاتی یکی از مهمترین راه ها برای توضیح دادن و شرح دادن دلایل ارزشمندی محصول است. یک فیلم یا انبمیشن ترکیبی خواهد بود از تصاویر، صداها و افکت هایی که به روش های مختلف برای انتقال پیام و آموزش مخاطب بطور موفقیت آمیزی بکار گرفته شده اند.

منتظر شما هستیم. با ما تماس بگیرید.

 ساخت فیلم تبلیغاتی چگونه است؟ تیزر تبلیغاتی را چگونه می‌سازند؟

۱- ثانیه های اول را از دست ندهید: در ساخت فیلم یا انیمیشن تبلیغاتی نحوه آغاز بسیار مهم است. باید به سرعت توجه بیننده جلب شود. در غیر اینصورت او تبلیغات را خواهد بست. با پرسیدن یک سوال و یا اشاره به یک مشکل مشترک مخاطب را به دام بیندازید.

۲- نقاط قوت و تمایز خود را برجسته نمایید: از خود بپرسید چرا مخاطب باید برند شما را انتخاب کند. سعی کنید جواب این سوال را در کلیپ، فیلم یا انیمیشن تبلیغاتی خود بدهید. دستاورد ها و نمونه های موفق خود را به نمایش بگذارید. حتی می توانید فیدبک های مشتریان راضی خود را نیز به نمایش بگذارید.

۳- فیلم خود را زمان بندی کنید: زمان در ساخت فیلم تبلیغاتی بسیار مهم است. آگهی ویدئویی یا انیمیشن تبلیغاتی خود را به یک مستند تبدیل نکنید. اکثر کلیپ های تبلیغاتی آنلاین حدود ۳۰ ثانیه هستند.

بسیار مهم است که از بیان مطالب غیر ضروری پرهیز شود. سعی کنید به سرعت مخاطب را درگیر و پیام را به او منتقل نمایید.

گروه تبلیغاتی نارونی ساخت انواع تیزر تبلیغاتی و ویدئو تبلیغاتی در مشهد را به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد.

لینک های زیر می توانند بسیار کمک کننده باشند:

تیزر تبلیغاتی در مشهد

تیزر تبلیغاتی در مشهد

لینک های مفیدن

تیزر تبلیغاتی در مشهد


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *