دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

همه چیز در مورد سئو : چگونه در صفحه اول گوگل باشیم؟

گرچه گوگل هیچگاه چنین آماری را منتشر نمی کند اما تخمین زده می شود که در هر دقیقه حدود ۴ میلیون جستجو در آن انجام می گیرد به این معنی که هر دقیقه ۴ میلیون نفر بطور قطع نتایج صفحه اول را می بینند اما سوال اینجاست که گوگل چگونه این صفحات را انتخاب می کند و مهمتر از آن اینکه آیا ما ما هم می توانیم وب سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار دهیم؟

مقاله اصلی: چگونه در صفحه اول گوگل باشیم؟ 

چه وب سایت هایی در صفحه اول گوگل قرار می گیرند؟گوگل به دو روش سایت ها را برای صفحه اول انتخاب می کند. روش اصلی بررسی محتوا و ارزش وب سایت است که به موارد بسیاری همچون تعداد پست ها و بروز رسانی ها، دفعاتی که محتوا های وب سایت بعنوان منبع ذکر شده اند، ارزش محتوا، خاص بودن و کپی نبودن محتوا، بازدید وب سایت و … است. این کار توسط خزنده گوگل انجام می گیرد و وب سایت ها با توجه به الگوریتم های گوگل رتبه بندی و به نمایش در می آیند. روش دوم استفاده از تبلیغات گوگل می باشد به این شکل که با پرداخت هزینه در فضای رقابتی، گوگل وب سایت شما را تا زمان رسیدن به حد نصاب مشخصی از بازدید کننده به جستجوگران نشان می دهد.
چگونه به صفحه اصلی گوگل بیاییم؟برای این کار دو راه وجود دارد. بعنوان راه ساده و پر هزینه می توان از تبلیغات گوگل استفاده نمود به این شکل که با توجه به کلمه کلیدی مبلغی به گوگل پرداخت می شود و تا زمانی که وب سایت شما تعداد مشخصضی از بازدید را بگیرد بطور مداوم به جستجو کنندگان نمایش داده می شود اما پس از اتمام قرارداد، وب سایت از نتایج اولیه حذف می شود و با توجه به جایگاهش در الگوریتم های گوگل به رتبه حقیقی اش باز می گردد. با اینحال روش کم هزینه تر که نتایج دائمی به دنبال دارد استفاده از تکنیک های سئو است. به این شکل که وب سایت با توجه به الگوریتم های گوگل تنظیم شود تا بعنوان یک منبع ارزشمند شناسایی شده و در نتایج جستجو به افراد نشان داده شود.
چگونه بفهمیم که باید با چه کلماتی در صفحه اول گوگل باشیم؟این کار بسیار مهم تحقیق عبارت کلیدی یا Keyword Research نام دارد.گوگل بخشی از اطلاعات خود را بطور رایگان در اختیار افراد قرار می دهد. یکی از مهمترین سرویس های گوگل بنام گوگل ترندز وظیفه انتشار اطلاعات در مورد اینکه هر عبارت چند بار در کدام مناطق جغرافیایی جستجو شده اند را بر عهده دارد. با اینحال این اطلاعات در عین مفید بودن بسیار کلی هستند و برای بررسی بیشتر شما به ابزار های بیشتری مانند keywordtool.io نیاز دارید.
چگونه با هزینه کم در صفحه اول گوگل باشیم؟برای این کار باید در مورد خزنده گوگل و الگوریتم های امتیاز دهی و انتخاب وب سایت ها اطلاعات زیادی داشته باشید. از آنجا که این محاسبات و کد ها با سرعت زیادی تغییر می کنند هیچکس نمی تواند ادعا کند که روش ها را بطور کامل بلد است. بطور کلی آنچه سایت شما را برای گوگل دوستداشتنی می کند محتوای غیر کپی و فنی است بطوریکه مشکل خواننده را رفع نماید و او مدتی برای خواندن مطلب شما در وب سایتتان بماند. آنچه در مسیر ارائه مناسب یک محتوای عالی به شما کمک خواهد کرد استفاده از فونت مناسب، تصاویر، ویدئو ها، طراحی حرفه ای و جلوه های بصری مناسب وب سایت شماست. در ادامه برخی مسائل فنی مانند سرعت وب سایت، فرمت تصاویر و ویدئو ها، کد های جاوا،CSS و HTML، نوع CMS و… مسائل نیز اهمیت زیادی دارند.
آیا می توانیم رسیدن به صفحه اول گوگل را برونسپاری کنیم؟همانطور که می توانید حدس بزنید رسیدن به صفحه گوگل کار آسانی نیست زیرا به اطلاعات فنی زیادی در مورد برنامه نویسی و طراحی وب سایت نیاز دارد به همین دلیل پیشنهاد می شود اگر در کلماتی که می خواهید با آنها معرفی شوید، رقابت سنگینی وجود دارد، بهتر است از متخصصین سئو کمک بگیریم.
 
برای اطلاعات بیشتر در مورد سئو در مشهد با ما تماس بگیرید.

 

دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

چرا به سئو نیاز داریم

مقاله اصلی: سئو در مشهد

همانطور که گفته شد روش های گوگل پیوسته در حال بروز رسانی هستند تا امکان فریب خوردنش کاهش یافته و بتوانند دقیقتر پاسخگوی جستجوگران باشند. به همین دلیل هیچگاه کسی نمی تواند ادعا کند که تمام نکات مربوط به سئو را می داند و کار در این حوزه بسیار سخت و پر چالش است. ما نیز بطور مداوم در تلاشیم تا بر دانشمان بیفزاییم تا نتایج بهتری برای بخش های آنلاین کسب و ماکار ها بدست آوریم و تجربیاتمان را در وب سایت سئو برای تو با علاقمندان و همکاران عزیزمان به اشتراک می گذاریم.

اگر به دنبال دیده شدن در گوگل و سئو در مشهد هستید، با ما تماس بگیرید.

دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

دردسترس بودن محتوا: آیا پیام به همه می رسد؟

امروزه مخاطبان ما با ابزار های گوناگونی وارد اینترنت شده و وبسایت ما را چک خواهند نمود. برای اینکه مطمئن شویم آنها می توانند به آسانی محتوای ما را ببینند باید آنرا بر اساس در درستریس بودن بهینه کنیم. دردسترس بودن به این معنیست که محصول شما (وبسایت یا نرم افزار) با چه کیفیت برای مخاطب ارائه می شود.

جمعیت کاربران سالمند و بزرگسال اینترنت که با گوشی ها و تبلت ها به خرید آنلاین کباب و خرید بلیط می پردازند، بسرعت درحال افزایش است. برخلاف میل ما بینایی با افزایش سن ضعیف می شود بنابراین محصول ما باید بر اساس توانایی های این گروه رو به رشد برنامه ریزی شود. همچینی بر اساس آمار سازمان جهانی بهداشت ۲۸۵ میلیون نفر در سراسر جهان دارای اختلال بینایی بوده که ۳۹ میلیون آنها بطور کامل نابینل هستند که ۸۲ درصد آنها بیش از ۵۰ سال عمر دارند. قطعا افراد نابینا ممکن است که طرفدار سایت شما نباشند اما تنظیم سایت برای چشم های کم بینا و سالمند قطعا بسیار به شما و آئنها کمک خواهد نمود.

با اینحال بحث فقط شامل محدودیت های بینایی نمی شود. کاربر ممکن است مشکلات سلامتی مختلفی داشته باشد و یا حتی دردسر هایی در مورد کار با سخت افزار ها را تجربه کند. برای اینکه کارایی سایت را نرم افزار خود را امتحان کنید تلاش نمایید بدون استفاده از موس و فقط با صفحه کلید از آن استفاده نموده و به عملکردش امتیاز دهید.

یک مسئله بسیار مهم نیز استفاده از ابزار های صوتی است. بحث فقط مشکلات شنوایی افراد نیستو بسیاری از افراد به دلایل شرایط مثلا قرارگرفتن در محل های شلوغ و یا نیاز به سکوت ویدئو ها را بدون صدا باز می کنند و قطعا باید برای ایجاد ارتباط بهتر از زیرنویس برای ویدئو ها استفاده نمود.

برای هر صاحب وب سایت، توسعه دهنده وب سایت و توسعه دهنده نرم افزار مسائل زیادی وجود دارد که باید به آن فکر کرد. بنابراین آنچه ما بعنوان مثال بیان کردیم فقط نوک کوه یخ است. ما دوست داریم تجربیات شما را در بخش نظرات بشنویم!

دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

لینک های عالی در مورد تیزر تبلیغاتی در مشهد

تیزر تبلیغاتی در مشهد

ساخت آگهی ویدئویی و فیلم و تیزر تبلیغاتی در مشهد

ساخت آگهی ویدئویی و فیلم انیمیشن و کلیپ تبلیغاتی باید بطور حتم در برنامه های کسب و کار ها باشد. این فعالیت ها نه تنها مربوط به بخش بازاریابی و افزایش فروش می شوند، شهرت برند را نیز بطور چشمگیری افزایش می دهند. این نوع آگهی ها بیشتر مورد استقبال مخاطب هستند. تیزر تبلیغاتی یک ابزار عالی برای تبلیغات می‌باشد

صرف نظر از جامعه هدف شما، اکثر مردم ترجیح می دهند در مورد شما یک فیلم ببینند. مخاطب شما فیلم را به خواندن متن درمورد شما ترجیح می دهد.هم اکنون تبلیغات دیجیتالی بسیار مورد استقبال است. پیشنهاد می شود تا شما نیز کسب و کار خود را از طریق ویدئو های جذاب در این فضا معرفی نمایید.

گروه تبلیغاتی نارونی آماده ارائه خدمات آگهی ویدیوئی و فیلم تبلیغاتی در مشهد می‌باشد.

تیزر تبلیغاتی در مشهد چقدر مفید خواهد بود؟

علاقمندی مدیران بازرگانی به تیزر تبلیغاتی در مشهد و سایر کلانشهر ها بطور روزافزون در حال افزایش است. آنها از ویدئوها در ایمیل ها، تلوزیون های شهری، تبلیغات تلوزیونی و … استفاده می کنند. این تیزرها به آنها کمک می کند تا برندشان ررا به مشتریان بلقوه بشناسانند و یا مشتریان سابق را بهتر حفظ کنند.

بسیاری از شرکت ها ماهانه ۱۸ ویدئو منتشر می کنند. این بررسی اهمیت ویدیو و کلیپ‌ها را در تبلیغات نشان می دهد. بنابراین اگر ساخت کلیپ تبلیغاتی را در استراتژی تبلیغاتی خود نگنجانید، باید ریسک عقب ماندن از مشتری را بجان بخرید.

براساس تحقیقات موسسه Wyzowl 63 درصد شرکت ها بطور جدی به تولید تیزر می پردازند که ۸۲ درصد آنها معتقدند که این کار ROI بالایی دارد.

آیا صرف هزینه برای تیزر تبلیغاتی توجیه پذیر است؟

بدون شک تیزر تبلیغاتی یکی از جدیدترین ابزارهای تبلیغاتی شما خواهد بود. اما سوال اینجاست که آیا صرف هزینه برای اینکار ارزش خواهد داشت؟

پاسخ بسیار ساده است: بله ارزشش را دارد. نه فقط به این دلیل که از رقبایمان عقب نیفتیم، به این دلیل که ویدیوها هم اکنون تنها در تلوزیون و نمایشگر مترو محدود نمی شود زیرا به یک ابزار مهم در تبلیغات دیجیتال نیز تبدیل شده است.

سودآوری کلیپ تبلیغاتی

اینجا به دلایلی اشاره می کنیم که چرا و چگونه می توانیم از یک تیزر تبلیغاتی خوب در مشهد سود بهینه داشته باشیم:

  1. تیزر فروش و تراکنش ها را افزایش می دهد. یک تیزر خلاقانه می تواند تا ۸۰ درصد مراجعه و کنجکاوی نسبت به شما را افزایش دهد. کلیپ تبلیغاتی همچنین می تواند مستقیما منجر به فروش شود. درصد کسانی که پس از مشاهده یک تیزر که به معرفی محصول می پردازد، آنرا خریداری نموده اند حتی تا ۷۴ درصد نیز می رسد.
    اگر بیشتر دقت کنیم می بینیم که این ۷۴ درصد آنقدر هم عجیب نیست. بیشترین حجم اطلاعات از طریق تصاویر به مغز ما میرسند. بنابراین اگر یک عکس می تواند مغز را بسیار درگیر کند یک تیزر بعنوان تصاویر متحرک، یک ایده و یک خاطره برای مغز اطلاعات بسیار مهمی تلقی می شود.
  2. نرخ بازگشت سرمایه بسیار زیاد است. برای اینکه بیشتر هیجان زده شوید، ۸۳ درصد از کسانیکه از ویدئوها استفاده می کنند، از نرخ بازگشت سرمایه این نوع از تبلیغات راضی هستند. با اینکه هم اکنون ساخت ویدئو به سادگی ساخت بروشور یا تصویر نیست، تقاضای بالا سرعت رشد این صنعت را بسیار زیاد کرده است. هم اکنون شما می توانید با تلفن همراه خود تیزر هایی بسازید که سابقا زمان بسیار بالا و مهارت کار با نرم افزار های پیچیده را می طلبیدند.
    نکته مثبت دیگر اینست که نیازی نیست تا یم فیلم بی نقص آماده کنید. محتوا بسیار مهمتر است. تحقیقات نشان داده اند که بسیاری از اشخاص ویدئو هایی که مفاهیم گنگ داشته و یا محصول را به خوبی توضیح نداده اند بر نمیتابند. درحالیکه کیفیت پایین و طراحی ضعیف تاثیر چندانی نداشته اند.
  3. تیزر اطمینان ایجاد می کند. تیزر تبلیغاتی خوب در مشهد می تواند آغاز مکالمه، ارتباط و فروش باشد. اما ایجاد اعتماد یک هدف جداست. اساس جذب مشتری از طریق محتوا به ایجاد اعتماد و رابطه طولانی مدت استوار است. فروش را متوقف کرده و اجازه دهید افراد برای سرگرمی و کسب اطلاعات به شما مراجعه کند.
    یک ویدیو خوب می تواند ما را سرگرم کرده و احساساتمان را تحریک کند.
  4. کاربران با تلفن همراه تیزر شما را پخش خواهند کرد. کلیپ تبلیغاتی شما بوسیله موبایل ها دست به دست خواهد چرخید. بر اساس آمار یوتوب تعداد بینندگان از طریق موبایل سالانه ۱۰۰ درصد بیشتر می شود. همچنین گوگل معتقد است تاثیر تیزر در موبایل دوبرابر تلوزیون و ۱.۴ برابر رایانه بوده و باعث می شود تا مخاطب با برند ارتباط عمیقتری پیدا کند.
    افزایش اقبال نسبت به موبایل موجب شده تا برند ها بیش از قبل به تجربیات شخصی افراد حساس شودن. به همین دلیل درتلاشند تا تیزرهایی بسازند تا افراد از دیدن آنها لذت برده و آنرا برای سایرین نیز ارسال نمایند.
  5. تیزر تبلیغاتی خوب می تواند همه چیز را توضیح دهد. آیا درحال ارائه محصول یا خدمتی نوین هستید؟ با یک کلیپ یا ویدیو نحوه عملکرد و سود رساندن آنرا مشخص نمایید. آیا توضیح عملکرد خدمت یا کالای شما دشوار است؟ از انیمیشن استفاده نمایید.
    پویانمایی ها قادرند تا هرآنچه در ذهن و تخیل شماست به نمایش درآورند. بعلاوه فیلم کسی که چیزی را توضیح می دهد هیچگاه به اندازه انیمیشن سرگرم کننده یست زیرا انیمیشن ترکیبی است از سرگرمی، نوستالوژی و سادگی!
  6. ویدئو ها حتی تنبل ترین مشتریان را نیز درگیر می کنند. ویدئو نه تنها بهترین وسیله آموزشیست بلکه ساده ترین راه یادگیری نیز بشمار می رود. انسان مدر بسیار درگیر تر از آن است تا فرصت کافی برای خواندن توضیحات طولانی را داشته باشد. مشتریان امروز می خواهند تا محصول را درحال خلق نتیجه ببینند.
    یک تیزر تبلیغاتی می تواند محدوده ی بزرگی از مشتریان را تحت تاثیر قرار دهد. باید دقت کنید که در کنار تلاشش برای تصاحب چشم بینندگان، گوش های آنها را نیز اشغال نمایید.

با نارونی تاثیر گذار باشید

در مجموع، ساخت تیزر تبلیغاتی بطور روزانه در حال فراگیرتر شدن و موثر شدن است. پیشرفت تکنولوژی کمک می کند تا فیلم ها به سرعت در جهان دیده شوند. ساخت ویدیو و کلیپ های تبلیغاتی برای کسب و کار نیازمند دقت، تجربه و خلاقیت است. ترکیب این عناصر منجر به خلق اثری می شود تا با هزینه ای مناسب یک معجزه حقیقی بیافریند.

یک تیزر تبلیغاتی خوب می تواند در کنار پخش در متروها، تلوزیون های شهری و مراکز عمومی در اینترنت نیز گسترش یافته و در چند روز مرز های کره زمین را بپیماید.

ما در  گروه تبلیغاتی نارونی با بیش از ۲۰ سال سابقه و ساخت ده ها تیزر تبلیغاتی موفق در مشهد آماده همراهی شما در ساخت اثری ماندگار و تاثیرگذار با هدف خلق رابطه طولانی مدت برند شما با مشتریانتان هستیم.

تخصص ما در جلب توجه مشتری به کسب و کار شماست. قطعا بسیاری از اشخاص خودشان شما را پیدا خواهند کرد با اینحال آنچه برند های بزرگ می دانند که راه موفقیت در زمان های پر رقابتی است که باید بدون فوت وقت پیامشان را به مخاطب برسانند که این همان “جلب توجه” مد نظر ماست و کلیپ تبلیغاتی بهترین راه برای انجام آن است.

ذهن‌ها را متوجه خود کنید

تیزر یک ابزار بی نظیر برای جلب، درگیر کردن و برانگیختن ذهن و فکر مخاطب بشمار می رود.

ما همچنین از طریق کلیپ تبلیغاتی پیام های شما را به مخاطب می رسانیم. ارزش اصلی هر محصول زمانی مشخص می شود که مشتری بلقوه آنرا درک نماید. اگر این پروسه موفقیت آمیز نباشد پزوژه محکوم به شکست است. به همین علت توضیح محصول نقش بسیار مهمی در مراحل فروش دارد.

ما در طی تجربیاتمان دریافته ایم که کلیپ تبلیغاتی یکی از مهمترین راه ها برای توضیح دادن و شرح دادن دلایل ارزشمندی محصول است. یک فیلم یا انبمیشن ترکیبی خواهد بود از تصاویر، صداها و افکت هایی که به روش های مختلف برای انتقال پیام و آموزش مخاطب بطور موفقیت آمیزی بکار گرفته شده اند.

منتظر شما هستیم. با ما تماس بگیرید.

 ساخت فیلم تبلیغاتی چگونه است؟ تیزر تبلیغاتی را چگونه می‌سازند؟

۱- ثانیه های اول را از دست ندهید: در ساخت فیلم یا انیمیشن تبلیغاتی نحوه آغاز بسیار مهم است. باید به سرعت توجه بیننده جلب شود. در غیر اینصورت او تبلیغات را خواهد بست. با پرسیدن یک سوال و یا اشاره به یک مشکل مشترک مخاطب را به دام بیندازید.

۲- نقاط قوت و تمایز خود را برجسته نمایید: از خود بپرسید چرا مخاطب باید برند شما را انتخاب کند. سعی کنید جواب این سوال را در کلیپ، فیلم یا انیمیشن تبلیغاتی خود بدهید. دستاورد ها و نمونه های موفق خود را به نمایش بگذارید. حتی می توانید فیدبک های مشتریان راضی خود را نیز به نمایش بگذارید.

۳- فیلم خود را زمان بندی کنید: زمان در ساخت فیلم تبلیغاتی بسیار مهم است. آگهی ویدئویی یا انیمیشن تبلیغاتی خود را به یک مستند تبدیل نکنید. اکثر کلیپ های تبلیغاتی آنلاین حدود ۳۰ ثانیه هستند.

بسیار مهم است که از بیان مطالب غیر ضروری پرهیز شود. سعی کنید به سرعت مخاطب را درگیر و پیام را به او منتقل نمایید.

گروه تبلیغاتی نارونی ساخت انواع تیزر تبلیغاتی و ویدئو تبلیغاتی در مشهد را به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد.

لینک های زیر می توانند بسیار کمک کننده باشند:

تیزر تبلیغاتی در مشهد

تیزر تبلیغاتی در مشهد

لینک های مفیدن

تیزر تبلیغاتی در مشهد

دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

اهمیت معماری و طراحی دکوراسیون داخلی در دنیای مدرن

در عصر حاضر ارزش ها و معانی تحت تاثیر نوآوری ها با سرعت بالایی درحال تغییر هستند. اتفاقاتی نظیر شیوع گسترده کرونا سبب می شود تا از خود بپرسیم چگونه می خواهیم زندگی کنیم؟ چه کسانی برایمان مهمتر هستند و چگونه باید وقتمان را بگذرانیم. در نتیجه این تغییرات ارزش خانواده و جامعه برای ما پررنگ تر می شود در حالیکه به وضعیت سلامت فکری و جسمی خودمان هم بیشتر اهمیت خواهیم داد. بنابر این به اینجا می رسیم که در میان اشیا و انتخاب های زیادی برای چیدمان ذهنمان محاصره شده ایم. این شرایط ما را بعنوان یک شرکت معماری و طراحی دکوراسیون داخلی به جنب و جوش تغییر و تکامل دائمی می اندازد.

طراحی دکوراسیون داخلی

در پی مشاهده چگونگی تغییر محیط زندگی و متراکم شدن شهر ها و تغییر و نزدیکی فرهنگ ها، اهمیت فضای شخصی گسترش می یابد. همچنین اهمیت استفاده از وقت بیشتر نمایان شده و به کمک فاصله اجتماعی حاصل از کرونا فرهنگ دورکاری و کار از منزل را گسترش داده است. این مسئله فصل جدیدی در زندگی انسان ها ایجاد خواهد نمود که باعث کمرنگ شدن نقش دفتر کار و پراهمیت شدن نقش خانه در زندگی شخصی ما می گردد. بنابراین در دنیای امروز فضای خانه کاربرد جدیدی پیداکزرده و نیاز به تغییر نگرش در کاربری و طراحی آن است.

طراحی دکوراسیون داخلی

شرکت معماری در تهران

شرکت دکوراسیون داخلی در تهران

طراح دکوراسیون داخلی در تهران

طراحی دکوراسیون داخلی

میل به آزادی، تجربه های جدید و اکتشاف خود روز به روز در انسان ها گسترش می یابد و هرچه دنیای خارج برای ما نا امن تر و نا مطمئن تر شوند نیاز ما رفع نیاز ها و تغییر در کاربری فضا های مختلف افزایش یافته و نیاز به فضای باز بیشتر در معماری به مرور اتاق های بسته را باز و انعطاف پذیر نموده است.

پس از سال ها تجربه ما در اتاق آبی یک پروسه جدید و نوین را بر اساس خواسته ها و تمایلات انسان امروز پایه گذاری نموده ایم. در اولین قدم بررسی می کنیم که یک تقاضا درواقع در مورد چیست و چه رویایی را خواهد پروراند. محل بنا، اینکه در مرکز شهر است یا در حاشیه و جایی خلوت قراردارد و چه عواملی می توانند در آرامش، امنیت و الهام بخشی آن دخیل باشند مورذد بررسی قرار می گیرد.

طراحی دکوراسیون داخلی

تمام اطلاعات اولیه با دقت مورد بررسی قرار می گیرند و تمام توجه ما بر اینست تا افراد ساکن در محیط در کانون طراحی بوده و آرامششان بیش از دیگر مسائل مد نظر باشد. همانطور که گفتیم محل قرارگیری بنا بسیار مهم است. تاریخچه ] همسایه ها و فرهنگ غالب در بنا اهمیت زیادی دارد. در واقع محله نوعی نمایشگاه است که معماری و دکوراسیون داخلی هرخانه در آن شرکت دارند. ما به هر المان جالبی که میرسیم به این فکر می کنیم که آیا می شود از آن در پروژه استفاده نمود؟

طراحی دکوراسیون داخلی

به محض آماده و مشخص شدن منابع ذهنی و چیز های الهام بخش به سراغ یک ایده کلی برای پروژه می رویم تا به عبارتی روح پروژه زا شکل دهیم. در این مرحله نیز سوالات زیادی باید پاسخ داده شوند. بعنوان مثال آیا این فضا پرجنب و جوش است یا می خواهد یک قلعه سکوت و آرامش باشد؟ یا چه تناژ و تمی برای آن مناسب است و … .

همانطور که همیشه گفته ایم شرکت معماری و دکوراسیون داخلی طراحان اطاق آبی، همواره در پویش است و از هیچ راهبردی برای توسعه هدف‌هایش، برای زیباتر زیستن و فراتر اندیشیدن دریغ نمی‌کند.

طراحی دکوراسیون داخلی
دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

ویژگی های یک وبسایت خوب از دیدگاه گوگل

برای بسیاری از فاکتور های یک سایت خوب نمی توان از عدد استفاده کرد. بعنوان مثال در مورد سئو هزاران فاکتور می توان بیان کرد. حتی گوگل نیز بارها عنوان نموده است که شما باید بر محتوا تمرکز نمایید. پس از بروز رسانی های متعدد در الگوریتم گوگل پاسخ اکثر کسانی که رنکشان را از دست می دهند یکسان است: همیشه شما مقصر نیستید، گاهی سایت های دیگر در آن جستجو بهتر از شما عمل می کنند. با اینحال بهترین کار تمرکز بر کیفیت کلی وبسایت می باشد.

بسیاری از مردم در تلاشند تا با استفاده از دستورالعمل های کیفیت سنجی، عیار محتوا و سایتشان را مشخص کنند. اگرچه تمام گفته های گوگل وحی منزل نیست اما در این مورد حق کاملا با آنهاست: باید محتوا بهبود مستمر داشته باشد. در ادامه برخی موارد این بهبود مستمر برای داشتن یک وبسایت خوب را بررسی می کنیم:

  1. وبسایت شما باید بازدید کننده را به هدفش برساند و او از این بازدید احساس رضایت کند. سوال اینجاست که ایا مخاطبتان را می شناسید؟ چرا شخصی باید به سایت شما بیاید و با شما کار کند؟ متاسفانه اینگونه نیست که به محض باز کردن سایت مشتری ها به شما هجوم آورند. باید در ابتدا هدف وبسایت را تعیین کرده و مشخص کنید که اکثر بازدیدکنندگان به چه قصدی وارد سایت می شوند و تلاش کنید تا آن موارد را در دسترس بگذارید.
  1. وبسایت شما باید از نظر فنی قوی باشد. یک سایت خوب باید برای خزنده ها در دسترس باشد تا موتور های جستجوگر بتوانند راحت محتوای آنرا ایندکس کنند. یک سایت خوب نباید ارور های زیادی داشته باشد و باید با سرعت بالایی از سراسر دنیا باز شود. سئو فنی واقعا مهم است با اینحال می توانید با رعایت موارد پایه و ابتدایی همیشه از خزنده ها جلوتر باشید.
  1. سایت خوب می تواند مستقیما با موتور های جستجو صحبت کند. در مقاله استراکچرد دیتا یا داده ساختار یافته چیست بطور کامل و دقیق توضیح دادیم که چگونه می توان محتوای وبسایت را برای موتور های جستجوگر قابل خواندن کرد. محتوا باید برای همخوان شدن با عبارت جستجو شده آماده شده باشد و موضوع تصاویر و ویدئو ها برای موتور جستجو مشخص باشد.
  1. وبسایت خوب با موبایل سازگار است یا بهتر از آن برای موبایل طراحی شده است. در سال های اخیر ترافیک اینترنت موبایل ها روز بروز افزایش یافته است. اگر سایت شما در موبایل خوب نشان داده نمی شود متاسفانه مورد اقبال بازدیدکنندگان و خزنده های موتور های جستجوگر قرار نمی گیرد.
دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

سلام خواننده من!

به وب سایت دانش برای همه خوش آمدید. من محسن هستم و اینجا جایی است که من دوست دارم هر آن چیز مفیدی را که بلدم برای تو بنویسم. اما اینجای برای من تنها نیست، برای تو هست و من هم یکی هستم مثل تو! پس تو هم اگر دوست داری می‌توانی اینجا همین کاری که من انجام می‌دهم را انجام دهی.

منتظر نوشته‌های قشنگ تو هستم. از برگه ارتباط با ما برای ما نامه بنویس و یا در برگه من و تو یکی هستیم عضو وب سایت شو و یک نویسنده باش.